taggad lite människa typ.. ;D

Är typ taggad!! Ridaa ska bli fett kul ;D
Men sen ner jag tänker efter så undrar man ju vem man ska rida hmm..??
jajja ..

Nyss upptäckte jag att jag har 3 musik rester :( :( :( juag suger ju på musik men en rest hade jag ju inte ens vetat om att vi hade före dagen vi skulle ha den på så.. ;D jajja inte ska jag försöka göra bort förklaringar inte ;D
och jag har en rest i matte och en i no och en i engelska tror det var det men nästa termin ska jag försöka vara bättre i skolan!!!!!!!!!! :]

Och i dag när jag vakna var det ström avbrott  o:
Sen typ kl 7 så kom den tbx :D men då skulle jag ju fara om 20 min så jajja... ;D

turkiet<3
man ser ju jätte smart ut också xD

peaceout!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0