Rihanna ??


fin                              OK                  OK                  njee...

Jag tycker att Rihanna ska ha långt hår.. De kanske inte va den finaste bilden på hon me långt hår...
Men skit samma...
Hon har haft många frisyrer i sitt liv som sångerska.
Men den bästa var nog de långa, men dom som var OK är ju också fina lr va man ska säga...
Var fina också
Men de långa är finast som jag har skrivit några gånger xD...
Hon har också haft låtar som man känner igen lätt tycker jag...:

Umbrella
Take a bow
Russian roulette
Disturbia
live your life
MM...

Men mmin favorit är typ Cry lr Unfaithful och kanske Te amo lr Hard.
De är mina favoriter ...
Men hon har många fler som är bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0