dagen

Ja i dag har jag varit på stan och köpt en bikini från stadium
sööt jag hade tänkt kööpa en rosa  orange bikini men de blev den här
:D
De är bikini troserna som gör att den blir jätte söt men, jag kan inte ta en bild in kamera är konstig (sorry)

Den här tänkte jag annars köpa
Den tycker jag äe jätte söt :]<3



Den första satt också lite bättre :D (tror jag men aja det vart som de vart)
Jag är nöjd :D

Men jag köper kanske en annan binkini i tukiet också :D
man vet aldrig :D

men i dag var jag me agne sen liten stund och matilda en liten stund.
Agne soch Matilda skulle på hopptävling och jag till stan.

Så bakade jag muffins som är slut nu men dom blev goda och kladdiga :D
Det blev CHOKLAD MUFFINS :D

 Mina muffins blev inte snygga men gooa :D
Sen har jag sätt på tv och varit på datorn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0