LYCKSELE!!

Tänk den som bodde i lycksele vilken dröm....
Då kunde man gå till Dollarstore varje dag!!

I helgen har jag följt med agnes familj till lycksele  :D
Vi har campa me husvangnen ..
också var madde där så vi var me hon  :D
Vi va på marknaden och dollarstore och vi hade as kuligt!!
även om jag var sjuk hela helgen hes och allting så har jag ändå haft det bra.

Vi hade jätte kuligt i går kväll tyker jag vi ute i lekparkena och vi såg på film och vi va bara ute också :D
 
Det jag har köpt är:

*skosnören

*kofta

*grafiti nagellack

*godis

*ballonger

*massa andra saker xD

kom inte just på det för tillfället menmen ..




har inte mke bilder från helgen och jag har inte kagt in dom jag har så det blev den där :D


seesseen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0