Söndag

i fredags så såg jag å matilda på bio vi såg på jag saknar dej den var grymt bra den kan rekomenderas! man grina typ nästan hela filmen den var jätte sorlig!
sen efter bion gick vi till McDonalds och dela på en mcflurry de var gott sen när vi satt på nån bänk kom en kille:


-tjena kidsen!

-heej.

-är ni fulla?

- neej.

-det är jag.

- okeej.

haha det va ganska roligt men jag vart lite små rädd ;p

på lördag så for hjag å mamma till stan och då köpte jag:

*jeans (ginat)

*linne (ginat)

*kofta (bikbok)

*cardigan (lindex)

*t-shirt (lindex)

*strumpbyxor ( kappahl)

sen på kvällen så va jag me vera, agnes, annasara, matilda å grilla sen efter en stund så kom oscar och nicke sen for vi till lekparken och var där en stund sen så for vi till matilda å körde vatten poker vi hann inte köra så länge sen cykla jag å vera hem.

Nu idag så har jag å mamma gjort amerikanska pannkakor det var faktiskt gottå snart s ka jag gå å duscha och då ska mamma toppa mitt hår den bli nice! :D

haregött! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0