lördag

Har inte haft så stor blogg lust men kände att jag måste uppdatera bloggen lite.
Igr s var jag på stan me agnes madde, matilda, annasara och johanna vi shoppa, köpte julklappar, åt glass, körde laserdom det gick ju som he gick men annars s träffa vi lite folk och hade det allmänt kul. For till stan efter skolan och tog tio bussen hem. Idag så tänkte jag fara till stan men mamma och pappa for utan mig måste till stan i veckan måste köpa svart jeans och kanske en vit skjorta ska ju servera på balen det kommer bli kul.
Annars idag så ska jag slå in lite julklappar he upp granen pynta den kanske baka nått gott kanske träna lite duscha och sånt där trevligt kanske göra glass om jag får lust. Just nu ser jag på repis på idol, hörde ju att Moa åkte ut det sög ju hejjade ju på hon menmen sånt är livet.



detta köpte jag i stan julklapparna är gömda i påsarna:]
ELLE fick man när man shoppa på lindex:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0