den ena dan e den andra lik

I går kväll var jag me agnes och matilda vi for ut och åkte skoter sen färga vi håret på varandra (Y)
man ser inte så stor skillnad men lite ljusare vart de (=
Och i dag så körde jag och agnes fast me skotern (Y)
haha nej menjaa..

har inga bilder kameran har inge ström och jag hittar inte kamera laddarn :/

men jag kan skriva vad jag köpte i stan

*4 linnen (1 ginat 3 bikbok)

*strumpbyxor (ginat)

*2 halsband (ur och penn)
 
* örhänge (ur och penn)

*2 bh:ar ( h&m och ginat)

*kjol (monkey)

*t-shirt (h&m)

*hårspännen (bikbok)

*tofasar (bikbok


tro de va de
och allt vart 600 kr me mat och sånt också =)
jag var ju på stan me agnes, matila och madde =)

heejdå!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0