i only wanna laugh

Fartygspassagerare till kaptenen:
- Vem är det som springer runt, hoppar och vinkar på den där lilla ön som vi just passerade?
- Jag vet faktiskt inte, men han är lika glad var gång vi åker förbi. 






Den skotske soldaten ropar till fienden från skyttegraven:
- Stå still för helvete!! Vet ni inte hur mycket dom här kulorna kostar...?!!!





Mor Anna var hos doktorn för en grundlig undersökning.
- Ni har lite långsam puls, sa doktorn.
- Det gör väl inte så mycket, sa Anna, jag har gott om tid...




De var två rika män som bråkade om vem som hade mest pengar.
Den ena mannen sa:
- Jag är så rik så att jag kan köpa hela jorden! Då sa den andra mannen:
- Jag säljer den inte....





En skotte väcks av att det står en inbrottstjuv lutad över hans säng.
- Vad gör du? frågar han.
- Letar efter pengar.
- Okej, svarar skotten, väck mig om du hittar några.







Två gamla vänner diskuterar andra världskriget.
- Men du, sa den ene. Blev du inte skjuten precis där hjärtat sitter?
- Jo, men just då hade jag hjärtat i halsgropen...






Hugo går och trallar på en sommarvisa fast det är vinter. Plötsligt får han syn på pappa.
- Hej pappa!
- Hej min son, vad gör du uppe så här dags?
- Jag ska säga en sak till dig innan du åker till jobbet!
- Okej, vad har du på hjärtat?
- Jag ska gifta mig med farmor!
- Du kan ju inte gifta dig med min mamma!
- Men du är ju gift med min!






Det var en gång två tonåringar som hette Inga och Dum.
Dom satt på bad bryggan sent på lördagkvällen och snacka lite..
Just då ramlade Inga i och hon kunde inte simma..! Som tur var såg Dum en polis på gatan så han sprang fram till polisen.
Dum:
- Hjälp! Inga har ramlat ner i vattnet!
Polisen:
- Ja det är väl bra.
Dum:
- Men är du knäpp? Inga har ju ramlat ner i vattnet!!!
Polisen:
- Men är du dum?
Dum:
- Jaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0