SÖNDAG

Tjeeenis allihopa!! Är så otroligt glad idag!!! :D Jag var ju i stan i dag köpte lite grejjs men först så kan jag ju berätta vad jag köpte i fredags:

*tjocktröja grejj

*bh

*tröja

*skor (kilklackar)

jag tog ju spruta i fredags de gick bra sen på kvällen flytta markus.

Idag köpte jag:

*gympaskor

*MOBIL!! :D

är så glaaaad att jag köpte mobil eller det var ju pappa som köpte den menmen haha behövde verkligen en ny;p
sen när jag  kom hem så har jag städa lite och jag har bakat annanaspaj. muuuuums! :D
jajja HAREBÄST!!<3

 
bild google, ville igentligen ha den rosa men den fanns inte, det fanns bara en kvar och det var den där färgen på bilden :)
tänkte lägga ut bild på sakerna ja köpt men jag orkade inte,
kan komma senare i kväll :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0