thats how it's done

Vad har du för TV-kanaler?
Orkar inte skriva upp alla.

Har du åkt moped någon gång?
Ja det har jag.

Har du busringt någon gång?
Jaa.

Har du fått felparkeringsböter?
Nej.

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Jag har inte hoppat, joo kanske.

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Mallorca eller turkiet

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
South park, säkert nå fler.

Kan du alla orden i nationalsången?
Nej det kan jag inte.

Badkar eller duschkabin?
Kanske duschkabin ändå.

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Kanske pirates of the carabien främmande far vatten.

Chips eller popcorn?
Chips.

Vilken färg på läppstift använder du?
läppfärgad rosa.

Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin.

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Jag har ingen aning.

Favoritchoklad?
Marabou helt klart.

När åt du en hemodlad tomat sist?
Vet inte om jag har gjort det.

Har du vunnit en prispokal någon gång?
Neej.

Klarar du att tanka själv?
Tankar inte.

Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
Nope.

Pepsi eller Coca Cola?
Coca cola men dom smakar typ lika.

Vad var det senaste du handlade?
Kläder tror jag.

Har du kräkts offentligt?
Jag vet inte.

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Jadå.


Kan man vara vän med sitt ex?
Ja det kan man väl.

När besökte du ett sjukhus senast?
2 januari tror jag.

Hade du mycket hår som liten bebis?
Ja hyffsat tror jag.

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Har nog ganska många

Vad har du i din väska?
Just nu inget.

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Neej inget jag kommer på.

Vad är du tacksam för idag?
Att Sverige är så duktig på skidor idag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0