Fredags mys

Då äre fredag och en så kallad helgdag enligt mig typ men pappa har ju sagt att det blir nog en fin liten moppe till helgen så då vart man glad när man fick höra dom orden så ska gå och fråga min far hur det blir till helgen eller om han bara ljög men det hoppas vi inte på.
Denna dag har bestått utav tv och ipad men man har ju varit lite duktig också, jag diskade men fick jag nå pengar nejnejnej man fick bara vad duktig du är julia.  Men man får väl överleva,
Har ju inte varit ute i det fina väder som det är nu man har inge å göra ute så.
Men nu ska jag gå ha en liten pratstund med daddy. Adios amigos!
He få bli en bild från arkivet idag eftersom man inte kan lägga in bilder på denna ipad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0