mormor och morfar

var ju hos mormor och morfar igår hade hur kul som helst där, moster bigitta och gunnar var där.
Tror jag aldrig har ätit så mycket i hela mitt liv som jag åt igår, men åt jätte god middag älg kött åsså fick jag 70 kroner av mormor och morfar! Var där ungefär hela  dagen, åsså har pappa frågat Kalle (en släkting) om vi kan köpa hans vespa, vill verkligen ha den! det är spendelmannen på den vespan! :D men får veta om han vill sälja han i morrn eller på måndag så jag får hopppas på det bästa!

Men i torsdag efter skolan så for jag och tove å såg bio, vi såg american pie. Den var jätte bra å rolig och lite pinsam såklart, efter vi hade sett american pie vare typ nåra småpojkar som följde efter oss haha;p



Kommentarer
Postat av: hejhejhej!!

hejhejhej!!! fin blogg!! vet du vad ida forsells blogg heter!?

2012-04-09 @ 11:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0