lördag

synundersökning: check!
klarade syn undersökningen så nu äre skönt att man har gjort bort det har ju vari lite nervös över det.

Idag så har man haft en ganska chill dag, men jag hade engelska redovisning som gick helt okej vart lite röd om kinderna men jag överlever sen så gjorde jag resten som jag tror jag klarar kändes rätt så bra.
Ikväll blire å tråka hemma me mamma å pappa kunde inte va me tove eller fara till tvärålund så det sög.
men ska väl kolla på lite mopder nu har kanske tro jag har hottat nån för 3000 och en för 6000.

pappa kom nyss och fråga om jag hade hittat nån moppe åsså visa jag nån och då stog han med huvet 10 cm från min axel och åt jornötter så det stank jordnötter åsså smaska han, man ba jippie! inte trevligt;p


pink hair:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0