school todaay...

hmm... idag var det ju skola..

Och vi pratade om skapande och då börja wille peta en penna i ryggen min sen så typ vart han ganska dryg..
och sen tappa han pennan och så försökte jag ta den sen så slet vi typ i pennan sen typ råka jag göra illa jonte
(förlåt)

Men jag märkte det inte så typ när vi gick ut och skulle prata om rörande ...
Så sa wille bah
- du gjorde gjorde illa jonte.
jag bah - nej.
Sen kom jonte bah
- jo kolla.

 sen var det typ ett gabska långt märke på armen...
jag bah
- nej det var willes fel ...

Sen forste vi prata om det men det slutade med att det vart mitt fel :(


meenmeen.. jag har sagt förlåt såå :)

i af vi skulle välja språk i dag och jag valde  franksa

menmen ska äta nu

seesseen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0