igår kvl, och i dag.

I går kväll var jag och Agnes var i rödånäs på rödåbygdensdag.
Vi träffade Lisa och hons lillasyster Linn där också...
Men från början var det ganska lång tråkigt...
Men senare när stonehouse började spela då vart det GRYMT KULIGT!! :D
Efter dom hade spelat då var typ kl typ 10 över 1 ( 01:10 ) typ inte kanskr riktigt.
Då for vi till Wille och Joel och vi kolla på typ youtube klipp och sånt. sen när typ kl kanske var halv 4
( 04:30 )
då slog vi upp ett tält som Joel skulle sova i sen kanske typ 10 i 4 ( 04:50 )
typ lr nåt for jag och Agne shem till Agnes...
Sen var vi typ hungriga så vi fika sen gick vi och la oss....

........................................................................................

I dag vakna vi typ 1 ( 13:00) ungefär..
Då fika jag och Agnes sen for vi till mej och hämta bad kläder och då for vi till Sandvkia och bada..
Det var ganska kuligt...
Det var först iskallt i vattnet sen blev det skönt..
sen kanske kl kvart i 4 ( 16:00)  så for vi hem till mej.
Vi skulle köpa glass men då hann affären att stänga :(
Men då for vi till mej och sen for Agens och nu så sitter jag på min säng och är på datorn.... :D
Snart ska jag äta PANNKAKA Gött!.... :D
 
iga bilder i dasg tyvär... :(<3

seesseen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0