Det gör vi

I morrn som är snart då är vi ledig ^^
De tycker jag är SKÖNT.
Då får man sova ut, de ska bli skönt ...
 Det bli en extra lång helg ^-^
Jippie !
Men nu väntar jag bara så att de blir klart att he in bilderna från min mobil till datorn. De har typ tagot mer en 1 timme, men de är snart klart så man kan stänga datorn. Har varit inne ganska läng.
Nu är man bara less och vill sluta och bara se på tv och slappna av :D
Menm jag kommer naturligtvis att skriva i morrn. då ahr jag gått om tid.

I morrn har jag teori på ridningen. inte lika kul som vanlig ridning men jag kommer att över leva. ~_~
Också nu  imorrn ska rödå möta tavelsjö i innebandy och jag kan inte vara me. Men jag vill verkligen de men jag har så mycket att göra. Om jag inte skulle på ridning så skulle jag fara på innebandy träning. Men nu vart allt så jobbig att skriva xD'



Heejdåå
sov gott
nattinatti, 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0