I do it!

Nu väntar jag tills mamma och pappa kommer hem för att jag ska till agnes och rida :)
Och va med Agnes ofc!!
Ne jag ska inte så mke godis i dag tills tisadg efter TANDLÄKARN!! o:
Inget jag ser fram i mot.
menmen måste göras ....
Och ikvl blire att vara med agnes och att hon kommer to me :)
Finns inte så mke att göra hos mej.


Och nu är mattias hemma och i kvl kommer markus.
Ja det har faktiskt varit skönt att bara jag som är hemma utan dom.
Men det var så länge sen mattias var hemma så det är väll roligt de oxå.
Alla hela familjen är hemma. Om inte nån ska bort sen :]


Det var faktiskt längesen jag red på dom. Så det ska väll bli kul :)

seesseen<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0