forrget the price tag

nej ska snart gå till mitt rum och se om det är nån bra film på tv eller he jag väll på en själv om det är nödvädigt men nu ska jag gå och borsta tänderna. 


Hahah mamma döda en spindel:

Först såg jag att hon togt en sko och börja slå på golvet sen såg jag en svart prick haha började undra om mamma hade blivi galen :p

Jag: Mamma vare en spindel??!!!

Mamma: Nej, jag vill bara slå på golvet.

Jag: DET VAR EN SPINDEL!!

Mamma: Nej det var det inte jag vill bara slå på golvet.

Jag: DET VAR EN SPINDEL!!

Sen börja jag små skrika och hoppa runt!!
Mamma ville inte säga det för hon vet hur mycket jag hatar spindelar, men sen sa hon att det var en spindel :p
Pappa stog bara där och skratta ;]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0