lite fråger..

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: glad
Favoritgodis: choklad, center
Är det nåt du absolut inte äter: kassler,fisk å nå mer mat 
Kläder just nu: tjock tröja grejj och lackleggings
Musik just nu: Ingen alls just nu
Vad sa du senast: ska jag dricka 2 liter vatten!?
Sommarplaner: sola, bada, kompisar
Fisk eller badkruka: Fisk typ
Längd och vikt: 165 cm 49kilo 
Hur många kuddar sover du med: 5 just nu 
Favoritväder: soligt och fint!
Spelar du nåt instrument: nope
Morgon- eller nattmänniska: lite blandat
Sparare eller slösare: lite både och
Bästa film: vet inte riktigt
Har du några homosexuella vänner:nej inte vad jag vet iaf 
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: kanske 3
Bio eller promenad: bio helt klart
Är du kittlig: jo lite grann
Snarkar du? vet inte händer väl ibland
Stjärntecken? Vädur
Rädd för insekter? jaa!
Äckligaste insekten: spindel!
Det här är jag bra på: ingen aning 
Bästa bok? dubbel identitet, tro jag nog  
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? om jag bara fick välja en så tar jag osynlig
Vad vill du jobba som? ingen aning 
Chips, morötter eller godis? godis såklart!
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Skriver du dagbok?nope
Har du nån flickvän/pojkvän? nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? jaa! tatuering: bakom örat tror jag nog, piercing: vet jag nte riktigt vill ta mer hål i örat om det räknas:)
Stökigt eller välstädat? varierar
Gungar du på stolen? nope
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja lätt!
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger tror jag
Hur många syskon har du? 2 brorser 
Vad är du mest rädd för? spindlar eller att någon nära dör
Är du rädd för blod? nope
Saltar du på maten? händer väll nånångng
Gillar du att sjunga? haha aah men sjunger inte bra;p
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? har inte gått i gymnasiet än
Anser du att du är stark? neej
Brukar du sola? jaa klart! p sommarn och utomlands
Vad gör du om du får hicka? försöker att få bort den.
Röker du? nej!
Snusar du? nej!
Använder du knark? nej!
Kaffe, te eller inget? te
Senaste skiva du köpte: ingen aning, tror jag aldrig har köpt en skiva jag får dom bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0