tisdag

har verkligen ingen lust att blogga men jag kan upptadera er lite grann me mitt liv medas jag håller på :p ja har ju vari på en ö och jag har skaffat en walkincloset eller hur de nu stavas de har väll inte hänt så mycke mer ja har ju bada å sola som man brukar göra på sommarn och i går var jag på stan för att få ett nytt sim kort för min mobil sluta fungera i lördags tror jag sen köte ja nå grejjs till håre och ett par örhängen och jag har typ börja springa ganska mycke juste jag köte spring byxor oxå.  idag blire väll att baka eller nått å  fara ut och spring tror jag :)  harebra! :)


min morbros hund jätte gullig! :]



det som hände norge tycker jag är jätte sorligt fattar inte hur man kan göra så! tycker jätte synd om norge!


            





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0