Lördag

Jaa nu är det lördag en dag närmare skolavlutningen!! :D längtar! men i morrn så blire stan och då ska jag köpa skor till skolavslutningen som är om 3 dagar :] bli drygt att gå på stan med denna värmen men det blir ändå asum!
I dag kom jag hem vi typ kvart i 9 typ jag vera och agnes sov hos pontus :p men vi hade sjukt kul hos pontus när jag kom hem såg jag på tv somna nästan och sen så baka jag muffins som blev jätte goda :] och sen har jag väll sola och llyssna på musik just nu äre 42.5 grader i solen de ju sjukt :p det är 29.8 grader inne nästan 30 grader asså jag bara älskar sommaren!! men alla fluger och insekter skulle jag kunna klara mej utan men hare bra allihopa och njut så länge det vara ;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0