Måndag

I MORRON ARE SKOLAVSLUTNING!! :D
det ska bli så härligt me sommarlov! måste börja fundera på hur håret ska va och sånna saker :] längat så sjukt mycket nu känns som året har gått jätte fort kändes som om vi nyss börja 7 :]

I dag hade vi ju klassens dag de var najjs om man säger så först på morgonen städa vi ut skåpen och sånt sen så hadde ja kör och sen grilla vi sen fick rödå borna ta 10:50 bussen hen då vart jag jätte glad :] kändes lite ovärt att fara till skolan idag :p nej men när jag kom hem gjorde jag inte så mycket såg typ på tv  testa mina skor och sånt, efter jag har duschat i kväll ska jag entligen byta örhänga :D men hare så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0